MadsE30 Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Har en M50 motor som står i garasjen og samler støv.. Motoren er en M50 2.0 som har stått i en 91-92mod 5 serie med ca 190 000km på nåla.. Motoren i seg selv er komplett med ledningsnett, men det følger ikke med dynamo, servopumpe, lmm og hjerne.. Motoren kan sendes eller hentes, og selges komplett eller i deler.. Alt etter ønske Prisantyning: 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 kan jeg få den sendt til stavanger? vet du om det er noen skader på den osv? noen feil eller mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsE30 Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Den kan sendes til stavanger, ja Ingen feiler eller skader som jeg vet om.. gikk fint da den ble tatt ut.. Den skal være Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Tikket den eller noe da? når ble den tatt ut og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsE30 Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Det vet jeg desverre ikke! .. Den ble tatt ut siden eieren av bilen trodde det var feil i den.. Etter motorskifte viste det seg å være intern feil i styreenheten.. Motoren er med andre ord i orden! Etter dette fikk jeg motoren, og har nå ikke plass til å lagre den lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Ok, girkasse, har du det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsE30 Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Har desverre ingen kasse.. Motoren ble tatt ut for et halvt år siden, men har stått innendørs siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsE30 Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hum, lite intresse :\ Det er lov å komme med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Kan ikke du bare putte den i iS`n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Må ha M50 kasse ? passer vel ikke over på M20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsE30 Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Jørn: Tja.. har vært innom tanken.. Meen, tror jeg dropper det... Har en fin 316i E36 for hånden.. Kanskje man putter motoren dit? Får se.. hvis ingen vil ha den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsE30 Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Ivan: Det vet jeg desverre ikke :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 det passer fint med m20 kasse.har en liggende jeg.260 kasse (m20b25) eneste vinkelen blir litt feil om man skal ha den i en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå