Arimanni Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Selger PS2-en min. * 2 stk 8 MB minnekort *Dancing Mate (dansespill følger også med, berre så det er sagt, eg har aldri bevegd meg på den!) *Ratt og pedal av merket Logitech *"Pistol" som du kan "skyte" på skjermen med. * Kontroll som er luft sirkulasjon i (air flo) Ein del spel Har ikkje funne fram alle enda, men tipper rundt ein 12 - 15 spel. Selges for bud eller byttes i BMW E34 deler (motor, understells deler, lykter, utvendig/innvendig styling m.m) Eller ein E30/E34 som du vil bli kvitt
Arimanni Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Skrevet Juli 2, 2006 Hehe... Hadde tenkt eg sku selga alt i eit Men vist ingen melder seg til å kjøpe, skal eg hoksa på deg Veit ikkje kva ei sånn matte er verdt eg? Bytta til meg alt skjønner du
SeT Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 koster ikke så mangen hundre kroner for spill+matte. Ca 500 kr. Er det plast matte eller sånn i stoff?
Arimanni Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Skrevet Juli 2, 2006 Ok. Den er plast ser det ut som. Mjuk plast.
BMWPower Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Vil gjerne melde meg på den budrunden av den dansematta med spill Sykt morsommt....
Arimanni Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 Var litt interesse for den matta ja Vist det er nokon av dykk som har nokre E34 deler som dei vil bytte i den, skal eg sende den i morra
Arimanni Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 Fant igjen sånn dings du koplar inn fleire kontroller (4 stk) også Har funne fram 8 spel no, og veit at tre stk er på utlån. Veit at eg skal ha fleire ein plass også Hmmm.. Ke du har da? Nevn noko i samme pris katogeri og så skal eg sjå EDIT: Gløymte å nevne at PS2-en er satt opp for internett og nettverk
Arimanni Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 BMWPower: Får ikkje svart deg på PM Eit eller anna som ikkje er heilt som det skal vere, gå til profilen min og ta kontakt via MSN eller Mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå