Analex Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Er det noen som har erfaringer med denne spileren? Sony MEX-R1 (2796,- hos onlinebutikken.no) Avspilling av DVD/CD DRIVE-S HX Zone x Zone Giga MP3, lagre opptil 1000 sanger på 1 DVD RDS-EON (SSIR-EXA tuner) 4 x 52 W (S-MOSFET) 24 biters D/A-konvertering Vekslerkontroll for CD og MD Egendefinert filkontroll DSO EQ7 Avtakbart frontpanel 2 AV-utgang/ 1 lydinngang 2 x Linjeutganger 1 x Subwoofer utgang Jeg vurderer den i kombinasjon med en Pyle PLHR71IR (1990,- hos bilradiospes) 12V 16:9 Wide Screen Oppløsning - 1440 x 234 RCA for enkel tilkobling 2 videoinnganger og utganger Full funksjonsstyrings diplay via menyknapper i front Fjernkontroll i kredittkort størrelse. NTSC/PAL autoswitch. Universal festebrakett og innbyggingsramme for nakkestøtte innkludert. Jeg vil prøve å få til noe som ligner Arild G sitt oppsett, bortsett fra at jeg vil ha dvd spiller, cd og mp3 med høytalerutganger i ett. Info sakset fra bilradiospes.no Hva tror folket om dette? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei Jeg kan ikke si noe om den Sonyen, men skjermen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 hei... hadde tv skjerm i 318is en min, den var montert på samme plassen. var ganske pent. men når man kjørte få ble girspaken i veien, spesielt i 3 og 5. gir... kjøp heller en spiller som har innebygget skjerm. er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg har automatgir i min bil, så aktiv giring kommer sikkert ikke til å bli noe problem med skjermen Grunnen til at jeg ønsker seperat skjerm er at "computeren" (tempmåler\klokka) i bilen min er litt utbrent og jeg ønsker å fylle hullet der den egentlig skal sitte med en skjerm. Hvis noen har forslag til andre spillere under 3000,- taes det imot med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå