NSS Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Er det vanskelig å bytte vannpumpe pakning? Lekker fra kanten på vannpumpen min, så jeg regner med at pakningen er gåen :S Noen som har en DIY guide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 lønner det seg ikke og bytte pumpa i same slengen å da,når mann først holder på Det har jeg hørt da,men er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 Byttet den i høst, så jeg tviler på at det er noe feil med den, sikkert bare lekkasje fordi jeg brukte en dårlig pakning, siden jeg glemte å kjøpe pakning der og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Byttet den i høst, så jeg tviler på at det er noe feil med den, sikkert bare lekkasje fordi jeg brukte en dårlig pakning, siden jeg glemte å kjøpe pakning der og da Da vet du hvordan og hvor vanskelig det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 Byttet den i høst, så jeg tviler på at det er noe feil med den, sikkert bare lekkasje fordi jeg brukte en dårlig pakning, siden jeg glemte å kjøpe pakning der og da Da vet du hvordan og hvor vanskelig det er. Var ikke JEG som byttet da, men onkel Sto å ordna no bak jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Pakning på tube fungerer bra til vannpumper hvis det er lekkasje,men har den gått over 50 000 km så ville jeg byttet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå