MERN Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Kjøpte meg i går ny bil, en e34 520 og tenkte jeg skulle sette cd-spiller i bilen da det sitter kasett der orginalt. Tok ut kasett spilleren og fant fort ut at den orginale kontakten der var veldig ulik "mer vanlige" kontakter, som jeg har på cd spilleren min. Det jeg da lurer på er om det finnes overgang å få kjøpt mellom disse kontaktene, eller om jeg må koble om ledningene manuelt til spiller eller rett og slet bytte kontakten som sitter der med en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robba Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 det du trenger er nok en sånn: http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=867 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Ja det stemmer nok det Robba viser til.. Har selv en E34, men i den var det ikke noe kontakt, bare masse ledninger, så vet ikke helt hvordan den ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Fulgte med en overgang sammen med min Pioneer DEH-P77MP som passa i min 5'er.....men var en slags "megasukkerbit" baki der som jeg bla. kobla remoten enkelt på som kanskje ikke er original.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå