Pelton Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 splitternytt senkesett/dempere selges for kr 4000. Har kun hatt dem ute av eska å sett på dem. selges pga av at jeg ser at det er noen ting jeg må prioritere før senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 senker de mye? merke på de? følger det med TUV på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Ehm... Se i topic, voodex? Der står alt, untatt det med tüv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gartner ED Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Eg har akkurat fått samme senkesette og det var med tuv på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 ok. men passer dette til en E36 316i compact 1996 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Iom at han har 325tds, regner jeg med at dette er til 6 sylindrede biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 6 syl ja, om det er noen forskjell vet jeg ikke. interesert noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå