Mikaelft Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Jeppjepp... begynte å dugge allerede etter første bilvasken:) Så da lurer jeg på det der med tetting.. er det bare å ta av lyktene å klæssa på sikaflex overalt hvor det er tenkelig at det kan komme inn fukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Jeg pleide også å få det på min E36, særlig når jeg høytrykkspylte rundt lyktene. Så det er et vanlig problem tenker jeg. For å få bort dugg, bare kjør med hovedlysene på, eller la bilen stå med fjernlysene på(bare det er varmt over en lengre periode), da går duggen bort... Sikaflex hadde sikkert løst problemet, men vil du virkelig kjasse til lyktene med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Kjør noen dager uten dekslene bak lyktene! Beste tipset du kan få! Forresten kjører jeg uten deksler...aldri dugg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 En idé er å smøre pakningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Ta av glasset, vask pakning og tetningsflater gullende rene, monter igjen og aldri bruk høytrykkspyler direkte mot lykteglasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå