mEhE Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 noen som veT?gidder ikke lete. du kan jo søke litt på google,fant rekkfølgen på boltene men vet ikke om jeg gidder og legge ut
ehrnst Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 moment - ser du har ic i front bruker du ARPbolter? De skal isåfall ha 94NM i et drag
Jan e34 Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Jeg gadd å legge det ut Cylinder head bolts* M20 six-cylinder engine with hex-head bolts Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 Stage 2 (wait 15 minutes) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60 Stage 3 (engine at normal operating temperature) . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 25° M20 six-cylinder engine with Torx-head bolts Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 Stage 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 90° Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 90° Sylinder nr. 1 er til høyre på bildet:
stian329 Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 moment - ser du har ic i front bruker du ARPbolter? De skal isåfall ha 94NM i et drag Nope, de skal først trekkes 80Nm og så 94Nm i følge you know who
ehrnst Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Nei det veit jeg ikke hvem som har sagt, noe jeg ikke har fått med meg? Var 94 i et drag det sto på mine ARP hvertfall. Hva gjør jeg da?
Nygaard Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 hmm.. noen som finner registre mens dere er igang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå