Dralle Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 En kompis kjøpte en 94'520 i dag. Bilen virket bra til å begynne med, men etter å ha kjørt en stund begynte den å fjuske. Han kom til meg og jeg hørte at den ikke gikk på alle 6. Han sier også at den køyver seg lett... Hva kan være årsaken? Jeg tenkte luftmengdemåler eller toppakningsbrudd Hva tror dere?
seid Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Han sier også at den køyver seg lett... Hva betyr det?
zippo Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 høres ut som det er noe med tenningen??.. sjekk plugger og kabler.. coiler? hvis du misstenker luftmassemåleren kan du koble den fra.. hvis motoren går finere da så er det den.. fordi da går motoren i nød drift.. (er i alle fall sånn på mercedes) tror ikke det kan være topp pakning?
Zipp0 Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 defekte coiler kanskje.. køyver er sikkert kveles hva faen?!?! du over meg, bytt nick
Dralle Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 hehehe! køyver betyr kveles ja ... sorry my bad!... lokalt utrykk... ja det kan vel være coilene ja.... vi får se på den i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå