Gjest Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Hei. Vurderer å kjøpe en 325i 1986 modell som er gått rundt 200k. Er det noen spesielle problemer med disse bilene, eller spesielle feil jeg bør være obs på når jeg skal å se på bilen / prøve den ? På forhånd takk for all respons (hilsen en "lurker" som har snoket rundt her i noen år uten å registrert seg) Ronny
Scirre Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 rust: ved baklykter, takluke, dørkanter, hjulbuer, jekkfester, dørken, inni bagasjen og selvsagt kanala hør etter ventiltikking (noe det er på MASSE e30'er), noe som i grunn ikke er så aldeles forferdelig skummelt men greit å kunne prute litt på det ;D (og justere ventila når du får kjøpt den) tjah.. ellers er det vel bare en vanlig bil så å si? sikkert noen som nevner ting jeg har glemt! lykke til med kjøpet! e30 er en artig bil!
Gjest Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Takk for responsen Skal være obs for dette når jeg skal å se på bilen i morgen.
02 Touring Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Det står noe på denne også http://www.autopower.se/begagnatguiden/e30beg.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå