Gå til innhold

pure-pf - dårlig service om dagen!

ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som veit om folka på ppf har tatt kvelden eller?

Sendte en mail for 3 uker sia å spurte etter kvitteringer på alt jeg har kjøpt samt pris på adapter til manifoilen.

Det skulle de ordne med en gang sa de.

Et par dager går, sender mail igjen - ingen svar.

Det går en uke å det skjer ingen ting. Purrer opp en haug av ganger. Da får jeg endelig svar om at de hadde så mye å gjøre uka før.

Å han sier han skal sende på mandag - forrige mandag. Ingen ting er kommet i min mail.

Hva gjør man med sånt? synes det er rart at det ikke følger med kvittering når varen kommer, uansett om jeg er hypp på kvitteringer må jeg kunne få dem. Det koster dem maks 3 kalorier å lete opp navnet mitt på maskina :geek: synes jeg har vært tolmodig nok nå, alle mailene jeg har sendt har også vært hyggelige og forståelsesfulle :roll:

*irritert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe mye klaging nå i det siste...først koed og nå pure-pf, kansje de bare vil ha ferie hele gjengen??

For ikke å glemme mitt innlegg om eyecandy racing i sist uke..

Tror alle er travelt opptatt med sommersesongen jeg... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare hive inn et inlegg til ppf sitt forsvar, har bestilt ved et par 3 anledninger derfra, alltid vær knallbra på mail korrespondering, gjerne svar på dagen, eller senest dagen etter. Når de har hatt problemer med å levere så har jeg fått høre det før jeg bestiller. Bestilte et t3 adapter til m20 derfra, da fikk jeg høre at det kunne ta opptil 3 uker pga. mye å gjøre. Og de holdt seg innenfor denne tiden. Bestilte her i forrige uke, en mls pakning derfra, ble sendt dagen etterpå, med sporingsnummer å alt. Bare synd de har ferie avvikling på import avdelingen i oslo da, der er det ikke mye aktivitet om dagen :roll:

-lars olafsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt problemer med PPF tidligere og jeg kan godt forstå at det kan ta tid med bestillig/tilverking av deler som ikke er lagervare, men dette gjaldt jo faktisk bare sending av kvitteringer på mail.

Jeg fikk heller ikke noe pris på den jævla adaptern, noe jeg spurte etter i hver eneste mail.

Hmm ser jeg i skrivende stund mottar mail fra PPF. Hvor han sier han har sendt dem to ganger. Og vedlegget er i PDF. Sjekker alt som heter spam-filter, sjekker om det ligger igjen på server, men ingenting:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...