Gå til innhold

E21 323i 1978


propan
 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg ikke mindre til vålertreffet nå nei! Skal bli morsomt å se hvordan denne funker,for regner med du ikke bygger en bil som bare skal stå stille ?...;)

Ja dette er ren utstillingsbil. Not

Største problemet er at jeg sikkert blir for redd for bilen,sammen med en ikke erfaren sjåfør som meg er det dårlig kombo :(

Men noen runder må jeg få til tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg ikke mindre til vålertreffet nå nei! Skal bli morsomt å se hvordan denne funker,for regner med du ikke bygger en bil som bare skal stå stille ?...;)

Ja dette er ren utstillingsbil. Not

Største problemet er at jeg sikkert blir for redd for bilen,sammen med en ikke erfaren sjåfør som meg er det dårlig kombo :(

Men noen runder må jeg få til tror jeg.

Da stiller du i samme klasse som meg: redd for bilen, klar over ens egne begrensninger som sjåfør men har lyst å bare prøve bilen "litt" på bane....

JFTR: Tror nok den bilen din stiller i lyset som utstillingsbil også jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte du noe på e30meet pedi? En trenger jo ikke ta helt av da,jeg og holder mye igjen,spes på innbremsing...bremser tidlig.

Største problemet på bane er at rullegardina trekkes helt for og hornene løfter seg i panna...

Det kalles selvdisiplin, ikke mottatt enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte du noe på e30meet pedi? En trenger jo ikke ta helt av da,jeg og holder mye igjen,spes på innbremsing...bremser tidlig.

Største problemet på bane er at rullegardina trekkes helt for og hornene løfter seg i panna...

Det kalles selvdisiplin, ikke mottatt enda ;)

Helt sant.

Jeg kjørte bare de fellesrundene, jeg hadde vondt i magen mtp den støtdemperen som jeg hadde fikset. Jeg skal bestille meg ny før Vålertreffet, men det blir bare gentlemannskjøring på meg uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 meet burde sette av en liten halv time, til fin biler, classiske osv. Så alle kan få kjørt seg litt. :D

Blir vel familiekjøring på våler i regi av ccn i september,det er jo rimelig sikkert...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 meet burde sette av en liten halv time, til fin biler, classiske osv. Så alle kan få kjørt seg litt. :D

Det var planen at det skulle være det etter premieutdelingen på lørdagen, men så ble det noe styr med noe greier - så det falt helt ut. Men til neste år blir det gentlemans-heat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg første oppstart... Startet den? YES- tvert! Må jeg skru? JA-ut med bunnpanna igjen! Er det moro?-NEI....

Gikk kaldt nedover ryggen når jeg hørte det klakket noe hinsides- rådebank.no.

Men neida, jeg har en anelse om at det ligger ei skvalpeplate på bunnpanna som skinka på veiva akkurat snitter. I fix ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt ja! Merker du noe av det når du turner motor for hånd? Håper det er en bagatell..:)

Nei, for da hadde det ikke vært sånn. Har sjekket kan man si, så den subber en tiendel inntil tror jeg. Går bra dette. Hører forskjell på alvorlig og bagatell her liksom, starter nå. Ned med travers etc etc.... Off

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...