Gå til innhold

E21 323i 1978


propan
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Konklusjon- treg overtrykksventil( takk bjørnar a)

Sammen med for lite oljenivå er det er dårlig kombo. Nå er alt i orden, ved i tillegg å montere accusump i vinter så bør den være fit for nye runder neste sommer uten nevneverdige problemer.

Virker som jeg har kjørt med noe lavt oljetrykk hele tiden- for det er nå betraktelig mer merkbart at vanosene slår inn. Feste på 2 gir kan jeg også bare glemme nå. Kaldt i asfalten også da- det hjelper ikke..

Straks klart for å sette den fra meg for vinteren. Bare dra det siste ut når det er tørt i været.

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljetrykksmåler er montert :) Hadde lagt opp alt klart også,mangler bare senderen så var det i orden. Kjøpte bare biltema sin for å få ett pekepinn.

Rutene blir dessverre. Jeg selv syns bilen kler de. I tillegg har jeg vipperuter bak dom ikke er så lett å få tak i. Har også selv ett komplett sett med org grønntonende ruter rundt om.

Men takk som spør Bjørnar :)

Har ikke gjort noe med bunnpanna. Med mer olje samt er pumpe som virker så er jeg nok safe. Monterer som sagt også accusump i vinter. Det er en relativt billig sikkerhet

Så får vi se hvordan det går ;)

Hadde vel egentlig tenkt å gjøre mye rart i vinter,men ser ut som det blir godkjenning som står på programmet,så det blir nok nedgradert til 3.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,slik accusump virker smart,den kan holde trykket oppe i 15-60 sekund står det. Det holder jo massevis på min vertfall.

Godkjenning ja,det blir jo spennende! Har et karosseri til,og må vel innrømme jeg tenker litt på s50 i den...den er dessverre firer originalt så må slankes endel isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...