Gå til innhold

E21 323i 1978


propan
 Share

Anbefalte innlegg

Lite. Bare hus og hjem hele tiden.

Men jeg har en liten update/det blir ikke M20 Turbo... hehe

Har ikke tid og penger til det turbo styret,og vil heller ha en stabil motor som starter og går når jeg vil kjøre meg en tur og som virkelig tåler å pines på banen...

Så jeg har endel deler til salgs kan man si.. hehe

Kommer liste og priser i kjøp og salg snart.

Motor er bestemt.

Jeg dropper 500 hk man ikke har bruk for,bilen er rett og slett for gammel,det tar bare noen år så er rust og drit tilbake pga effekt. Alternativet er å rive hele bilen igjen og pilgrim sveise alle skjøter. Og det har jeg IKKE tid til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig, dette var jo en helomvending og overaskelse for de fleste tror jeg. men du får jo en mye mer stabil motor da.

sånn effektmessig så burde det strengt tatt holde lenge med 350hk i en e21 vel 8)

når satser du på å ha bilen ferdig da? regner med det går litt kjappere enn med turbo planene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, trodde ikke det ikke fantes noe annet enn turbo for deg jeg. Hadde jeg skulle bygd meg en bil hadde jeg valgt en "ikke-turbo" motor. Er vel mye enklere det og blir vel billigere? Får komme bort å se på huset deres en dag tenker jeg! :D

Hvis noen er interessert har jeg et momo rattboss til e21 liggende i skapet! Send meg mail, estveten@msn.com. Den forrige som skulle ha det var så kul at han ikke gadd å hente det på posten! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...