propan Skrevet April 2, 2014 Forfatter Skrevet April 2, 2014 Bremser på gang,fra dette Til dette Også dette Nye drivaksler på gang,store knuter(210) Da er snart sesongen igang Tom-Erik ///M5 reagerte på dette 1
propan Skrevet April 26, 2014 Forfatter Skrevet April 26, 2014 Funker greit. Vanskelig å justere inn,men må få kjørt inn bremsene skikkelig først tror jeg
RS-Heggem Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Hvordan behandlet du kalipperne? Har et sett godt brukte brembo som trenger ny lakk jeg også. Ser veldig bra ut mister!
propan Skrevet April 27, 2014 Forfatter Skrevet April 27, 2014 Glassblåst,epoxygrunning,lakk og klarlakk. Vanlig prosedyre.
kennyb Skrevet Mai 2, 2014 Skrevet Mai 2, 2014 Hei.. Snakket med deg på natt til 1. i skien.. Jeg driver også å bygger e21 som jeg fortalte deg med m20b27 turbo. Hva slags skive\håndbrekk oppsett kjører du bak? Jeg prøvde meg på e92 300mm skiver, men ser ut til at offset på bremsebanen til brekket er noen mm feil, og jeg er ikke så sulten på å space ut skiva. Tenkte rett og slett på å kjøre 1 stemplet kalipper med mekanisk brekk på calipper for å få noe som funker.
propan Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Skrevet Mai 3, 2014 Hei. Prøv skiver bak fra e46 i ønsket størrelse. De er bolt on på håndbrems etter boring til 4bolt.
propan Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Skrevet Mai 3, 2014 Mannen var imponert,så da ble den rett og slett godkjent med s50 Vært i helt greit humør i helga Natt til 1 var den også en liten tur i hallen der oppe. Så nå vet jeg ikke hva mer jeg skal gjøre faktisk... Målet er nådd liksom-bilen er i orden og godkjent med rubbel og bit. Alt fra BBS RS til motor er godkjent. Så da sitter man igjen med hva skal jeg gjøre nå? Rart.. Dette er sikkert fordi jeg har styret og ordnet nå i mange mnd for å få ting i orden og klart- alt fra dokumentasjon og ting som skulle monteres og bygges,også plutselig stopp. Svaret må vel bare være å sette seg inn og kjøre med ett smil hver gang:) Jeg finner nok på noen modifikasjoner skal en tro Jås reagerte på dette 1
Jås Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Gjenstår bare å bruke den da! (Og så finner du sikkert noe du vil modifisere langs med) propan reagerte på dette 1
Jås Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Gjenstår bare å bruke den da! (Og så finner du sikkert noe du vil modifisere langs med)
Kristian Skrevet Mai 9, 2014 Skrevet Mai 9, 2014 enig! bruk den, og kjør den hardt på bane. da dukker det sikkert opp ting som må endres / oppgraderes
propan Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Skrevet Mai 14, 2014 Litt shine må til. Lakken på felgene tok kvelden ifjor på banen.(varmgang=misfarging) Jås reagerte på dette 1
Mjørgen Skrevet Mai 15, 2014 Skrevet Mai 15, 2014 Er disse rs felgene i orig bredde? Jeg skal på BT med min e28 med turbo motor og trengte og godkjenne med mine rs felger. Men jeg har skiftet til litt breiere kanter! Henger de seg opp i det tror du? Gratulerer med godkjent bil foresten
propan Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Skrevet Mai 15, 2014 De må nok stemme med túv papirene er jeg redd. Mine er org bredde med all dok i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå