JE Motorsport Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Originale E36 bærearmer foran i god stand selges. Bærekulene bør nok byttes ut. Ligger bare og tar opp plass,kom med bud dersom du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvilken type bil er di til a? har en m3 som jeg er usikker på hvilken bære armer som sitter på..... for dekkene mine sitter for langt forran i hjulbuen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hvilken type bil er di til a? har en m3 som jeg er usikker på hvilken bære armer som sitter på..... for dekkene mine sitter for langt forran i hjulbuen.... De har sittet på min E36 328. NB:M3´ene har hjulet lenger frem i hjulbuen enn andre E36 pga de har andre bærearmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvis det er noen tvil så kan bærearmene brukes på alle E36 foruten M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå