bmwdude Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Bærebar PC Ønskes,, Trenger ikke no jævla greie,, er ikke no data nerd.. skal kun brukes på internett og laste ned no filmer Og da mener jeg ikke en som kommer fra krigen, men en som er helt grei til en fornuftig pris og ikke drømme pris
BimmerKing Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Hvor mye hadde du tenkt å bruke på den pc'en da?
ArildJr Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 jeg har en god en som jeg sa tidligere.. kan byttes i bilstereo el styling til e36
bmwdude Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 jeg har en god en som jeg sa tidligere.. kan byttes i bilstereo el styling til e36 Jeg vill vite pris først Gidder ikke å by på noe som jeg ikke har peiling på!!
bmwdude Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 Hvor mye hadde du tenkt å bruke på den pc'en da? kansje 3-4 tusen eller mindre!!! vet ikke!! bare kom med forslag,, dere som har peiling på data,, ikke jeg
ArildJr Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 8-10000 med aller meste av utstyr.. så skal du få support også.. Den ligger litt høyt i pris men koster over 20K ny.. telefonsupport skal du også få. Jeg er fortrinnsvis interresert i bytte da.
bmwdude Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 ok,, Bytte i va da? Va trenger du? send meg pm om allt du vill ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå