cato320 Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Noen som har noe kjennskap til denne?? eller noen formeninger? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1153252 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Så jo ut som en meget pen bil da.. Bare synd den har rulla rundt jorda ett par ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 ja så MEGET pen ut... men gått sykt langt:( desverre:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 En runde rundt jorda ved ekvator er såvidt over 40.000 km, så den har nok runda jorda mer enn et par ganger Men for å holde meg til temaet så kan jeg si at jeg TROR jeg har sett bilder av denne bilen her inne før? Evt bare en som ligner jævlig mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 hehe ja ikke sant:p er den verdt prisen da? i forhold til km.stand? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Den har stått til salgs en stund og begynte på rundt 80 000 kroner. Jeg mener at denne bilen er verdt denne prisen hvis den ser så strøken ut som på bildene. M30'en er jo en legende motor så 300 000 km er jo bare oppvarming.. Det er ikke motoren som ryker først for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 hm.. ja jeg har ingen aning så arti å bare høre litt rundt.. noen her inne som har den kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Nja..tror det er en her på forumet som eier den, som kjøpte den fra en annen på forumet igjen? Så de kan sikkert fortelle deg om bilen, ser joo sinnsykt fin ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Tror det er "bmwm5" som eier den ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Tror det er "bmwm5" som eier den ennå. jepp det er eg som eiger den bilen enda...langt kjørt men utruli god bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Ekstremt fin bil og fin natur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Tror det er "bmwm5" som eier den ennå. jepp det er eg som eiger den bilen enda...langt kjørt men utruli god bil heldig du da:) synd den har gått så mye da:( men den kan jo være like bra uansett da:P hm.. var virkelig pen denna:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Tror det er "bmwm5" som eier den ennå. jepp det er eg som eiger den bilen enda...langt kjørt men utruli god bil heldig du da:) synd den har gått så mye da:( men den kan jo være like bra uansett da:P hm.. var virkelig pen denna:) joda den har godt mye men motor og drivverk er meget bra på den.bruker ikke olje/vatn,går fint og ikke minst ligger på litern i langkjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Dersom selger ikkje hadde vært seriøs her, så hadde vel han skrevet "ikke oppgitt" på km.stand. Det at selger oppgir km.stand i salgsannonsen betyr jo berre at han ikkje er redd for å selge bilen med den km.standen... MASSE bil for pengene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Noen som har noe kjennskap til denne?? eller noen formeninger?http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1153252 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... hlight=535 Har vært opp her mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå