Gå til innhold

Vurdere å selge..SOLGT!!


linren
 Share

Anbefalte innlegg

driver og lurer på å selge godbilen min til fordel for e34 m5. Det er en 92mod 325i coupe. Den har montert kompressor og går ca som en m3. Den har m3 diff, gir etc. Ikke m3 bremser. Komplett m3 utseende og komplett m3 skinninteriør og speedometer. Supersprint eksos. Ellers mye utstyr (untatt ac som måtte "ofres" for å få plass til intercooler..men den følger med..) 18" hartge felger. Det som bør gjøres e å spandere på den ny lakk. Den er ikke så ille i lakken men det er kommet litt lakkrust på bakskjermene etc men ikke noe annet. Bilen skal også på eu i løpet av høsten men det kan evt ordnes før salg. Hva kan jeg forvente å få for en slik bil?? Noe vil bytte en som har en m5 de vil bytt bort ansje?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. syns det så kjent ut ja..

dette er en bra bil folkens. her er alt gjort med omhu. og ingen "jalla"mekk.

så her er det bare å slå til..

attpåtil så er det en råååå lyd i denne e36'n

Takker for det.. Bare så synd jeg har satt meg inn i hodet at jeg vil ha m5 og flere dører :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er noe vi lagde til for å kunne mate kompressoren med olje slik at den har olje før vi starter den opp etter oljeskift på den. Den har også egen tank og oljekjøler. Ser kanskje litt snålt ut men funker prikkfritt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...