linren Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 driver og lurer på å selge godbilen min til fordel for e34 m5. Det er en 92mod 325i coupe. Den har montert kompressor og går ca som en m3. Den har m3 diff, gir etc. Ikke m3 bremser. Komplett m3 utseende og komplett m3 skinninteriør og speedometer. Supersprint eksos. Ellers mye utstyr (untatt ac som måtte "ofres" for å få plass til intercooler..men den følger med..) 18" hartge felger. Det som bør gjøres e å spandere på den ny lakk. Den er ikke så ille i lakken men det er kommet litt lakkrust på bakskjermene etc men ikke noe annet. Bilen skal også på eu i løpet av høsten men det kan evt ordnes før salg. Hva kan jeg forvente å få for en slik bil?? Noe vil bytte en som har en m5 de vil bytt bort ansje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 pettersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jau.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 hehe.. syns det så kjent ut ja.. dette er en bra bil folkens. her er alt gjort med omhu. og ingen "jalla"mekk. så her er det bare å slå til.. attpåtil så er det en råååå lyd i denne e36'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 hehe.. syns det så kjent ut ja..dette er en bra bil folkens. her er alt gjort med omhu. og ingen "jalla"mekk. så her er det bare å slå til.. attpåtil så er det en råååå lyd i denne e36'n Takker for det.. Bare så synd jeg har satt meg inn i hodet at jeg vil ha m5 og flere dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 sleng ut noe bilder,info om det tekniske,når kompressor er montert,km.stand på bil etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Bilen er gått ca 230000. Få eiere.Motoren er meget god. Kjørt ca 17000km med kompressoren vi satte på i høst. Legger ved ett par bilder. Mangler en m3 list på bildene men den har jeg. Venter bare på ny klips. [/url Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 ca pris?? er det ESS kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kom med bud...Usikker på hva den er verdt. Hadde håpet på å få ca +-120000,- for den men kom med bud så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 legg ut et bilde av kompressor da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 Har vært en og sett på den i dag. Han ville gi 97000 for den så hvis ingen byr over det går den trolig for det på gatebil neste helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 hva er den "bensinpumpa" som er forran der. Slik pumpe man har på påhengsmotorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hei! Det er noe vi lagde til for å kunne mate kompressoren med olje slik at den har olje før vi starter den opp etter oljeskift på den. Den har også egen tank og oljekjøler. Ser kanskje litt snålt ut men funker prikkfritt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg