cornelius Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Har litt deler som må ut av garasjen grunnet plassmangel og nye deler på tur inn E30 Org frontlykter, bra stand -bud jamex tårnstiverstag Rødt, bra med litt lakkflekker solgt Is leppe 09/87-, en liten sprekk, synes ikke ved mont -800,- Org el speil Sort, Bra stand må lakkes på nytt -bud Org M-tech 1 hekkspoiler plast, bra stand -bud Brukt KN Filter, bra stand m20b25 -bud E36 225/40/18" RH AS Speichenrad Med gode dekk brukt 2mnd/5000km Nypris 14000 selges 7000,- Spedometer/kombi fra e36 320, stand ukjent -bud Turbomanifold m50b20/25/28 hjemmelag, bra stand -2500,- T3 turbo, litt mye slark, men kan fikses -1000,- Intercooler fra calibra turbo -1000,- Filter Dump Valve -300,- Div: ACS frontemblem, samme type som "H_C" - 99,- 2x Pioneer 12" 2000w bare demobrukt - 1000 pr stk Vorteex 200w 2k forsterker, aldri brukt -350,- Pioneer 4k forsterker 740w?, bra stand solgt 2x kondensatorer, en aldri brukt, en liten litt brukt -bud 2 stk sony 6x9 (følgte med en bil) ukjent stand/merke -200? Pioneer CD spiller (følgte med bil) ukjent stand -600? Kan komme med bilder, eller mer info ved interesse... har også en 97mod Ford Mondeo V6 i bra stand til 75000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Hvor i Tromsø holder du til? Hvilken bil/ motor har tårnstaget stått på? Samme som filteret, 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Is leppe 09/87-, en liten sprekk, synes ikke ved mont -800,- Vil dette si facelift? Isåfall, har du denne i bardu? Isåfall, eller om den kan passe med litt modds, ring/sms på 46662246 *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 jberntsen: holder til med TINE, men er ikke i tromsø pga ferie, men kan komme opp med det vist du er intresert. tårnstaget har stått på en 320 ombygd til 325, samme som filtret. el`satanical: vil si faclift ja, du har vel 89mod så det passer, ligger i bardu ja faktisk, er lakkert sort, men kan lett lakke den rød. kan ringe deg i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 jamex tårnstiverstag Rødt, bra med litt lakkflekker -700,- Er dette sånn stabstag imotor rom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 hvor mye blir frakt på tårnstaget? er til foran (motorrom) ikkesant =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 tårnstiver-> "stålrør mellom dempertårn" mener at det skal gå som norgespakke ca140,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 tårnstiver-> "stålrør mellom dempertårn" greit nok det, men er det til foran eller bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Har du noen bilder av der KN-filteret??Er der med adapter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 gidder ikke legge ut noen bilder her, grunnet full server, så gi meg en mailadresse vist du ska ha bilde.. har vært borte over helga, så har desverre ikke svart på noen pm`r, men skal prøve og få gjort det no.. el`satanical: har desverre glemt og ringe, skal prøve i morra, vist ikke kan du nå meg på ///Martin: gi meg en mailadresse så fikser jeg det, er med adapter mener jeg, skal sjekke i garasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Pioneer CD spiller (følgte med bil) ukjent stand-600? Har du typebetegnelsen på denne? Evt. et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 har ikke noen typebetegnelse, men kan maile bilde vist du gir meg en adresse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå