Hylland Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 No når "Dolk" har fått tak i eit på østlandet, så må me nesten ha eit her i Bergen og! Eg og ein venn av meg har fått ei tomt i nærleiken av Nesttun, så me har litt plana om å bygga eit verkstad. Lurte berre i den sammenheng på om det er nokon av dekan her på forumet som kunne vært interessert i å betalt ei lita månedsleige mot å ha ein plass å skru?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Synd jeg bor sånn ca på den andre siden av landet... Men dette må jo være en knall mulighet for alle i nærheten! Det er jo supert at noen tar initiativet til noe slikt! Lykke til med å finne en leietaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 meg og en kompis snakket om dette idag, han har visst funnet lokale oppe i blomsterdalen. Men jeg synes det ble litt dyrt. Hvor på nesttun er dette da og hvor mange er det plass til og ikke minst prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Det er ikkje så mange min ifrå Nesttun sentrum... pris og plass er ikkje sikkert enda, men har sendt ein prisforespørsel på ein hall som er 20m lang og 11 meter brei. Tomta grev me ut sjølv, og me har ein del utstyr. Men kor mykje kunne folk vært villig til å betalt i måneden for å ha ein fast plass å skru? Ein plass der dei hadde tilgang til sveiseapparat, det meste av utstyr, løftebukk, grav og ein plass å sitte å røyke og snakke dritt??? Kor fant de lokalet i Blomsterdalen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå