Gå til innhold

Litt irriterende verksted besøk

kokfesk
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde bilen min på verksted for ca 3 uker siden pga at den jaget veldig på tomgang. Feilen fant de med en gang. Det var en coil som måtte byttes, det kunne jo hvem som helst se. Så de bestilte en ny coil pluss at de byttet plugghetten i samme slengen. Da jeg kom for å hente bilen så sa de at de hadde fått fjernet fuskingen, men at den ikke hadde blitt helt bra på tomgang. Også ramset de opp en hel masse ting dette kunne være. Og de virke ikke akkurat veldig ineressert å hjelpe meg noe mer. Men det som var er jeg aldri nevnte noe om noe fusking, for den fusket ikke. Så jeg betalte å tok med meg bilen. Bilen var akkurat sånn som den var når den ble levert. Bortsett fra at den hadde begynt å fuske litt. Jeg tenkte at det sikkert bare var tilfeldig. Men etterhvert ble det egentlig bare værre. Så jeg ringte bort for å høre om dem kunne se på dette. De hadde veldig mye å gjøre om dagen, så det tok flere mnd før de kunne se på den. Da fikk jeg time på et annet verksted istedet dagen etter. Der feilsøkte de den å fant ingen feil. Dette betalte jeg rundt 1500kr for. Så en kveld så tenkte jeg at jeg skulle se litt på det selv å tok ut den coilen som ble byttet. Stusset litt på at den ikke var helt lik de andre å tenkte derfor jeg bare skulle prøve å sette tilbake den gamle. Å dermed så var fuskingen borte! Så da er mitt spm hva har jeg krav på å få tilbake av de. jeg betalte vel rundt 1000 for bytte av coilen pluss at jeg betalte et annet verksted 1500kr for å prøve å finne en feil som de hadde gjort. Kan jeg få tilbake dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel noe med att det ikke skal være mer feil enn da den ankom??

Ja man skulle da ihvertfall tro det. Var der i dag å skulle snakke med dem, men da måtte jeg komme tilbake over helga igjen å snakke med han som hadde gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres akkurat ut som verkstedene her i distriktet :lol:

Ble du kvitt jagingen forresten?

Ev sjekk plugger, filter, lekasje på innsugsslanger/vakum. Evt LMM.

Startgass over innsuget funker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres akkurat ut som verkstedene her i distriktet :lol:

Ble du kvitt jagingen forresten?

Ev sjekk plugger, filter, lekasje på innsugsslanger/vakum. Evt LMM.

Startgass over innsuget funker også.

Du kan vel kanskje tenke deg til hvilket verksted det er å du?:P

Ja har blitt kvitt det nå, men måtte jo sef finne ut feilen selv!

Var ls som måtte byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærlig talt dette skal du slippe å betale for.

Ta kontakt med forbrukerrådet på nettet. De ringer deg etter du har lagt igjen en henvennelse, og kikker på saken.

Det er ikke snakk om allverdens penger, men det står på prinsipper, og ikke minst ærlighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...