Gå til innhold

Kromringer E36 - like på alle?


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Har for en stund siden montert kromringer i mine instrumenter, men synes de to i midten hadde elendig passform. Kjøpte de dyrt fra en på autopower.se, og ble ikke fornøyd. Så har jeg tenkt litt :) Kan det tenkes at siden jeg har IS med speedo som går til fantastiske 260 km/t (!) så vil ikke ringene passe som på en vanlig 318i med 240 km/t max? Er jo snakk endel mm feilmargin her.... Finnes det flere størrelser kromringer, er det jeg egentlig lurer på..OG gjør de 20 ekstra km/t at ringene må være større enn de jeg har nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har -aldri- ihvertfall sett et nettsted som selger kromringer hvor det står at det passer til ditten og datten E36-er. Dvs, hullet der skal nok være ganske likt ja.

Man har nok bare presset inn flere tall. F.eks, så kan man se dette ved å se hvor 100km/t er plassert på skiven. Den er plassert lengre mot venstre på din, enn på min som går til 220.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde det var forskjell på ringene der speedometeret går til 240 og 260?

men siden vi er inne på emnet, er det noen som vet om jeg kan bruke slikre ringer på compact.???

Tror det skal være likt som på E46 / E36 generelt ;)

_______________________

Litt off-topic:

Var inne på bimmian og så på låseboltene de har til felger. Var litt diffus informasjon der om hvilke biler de passer til.

Her er det som står:

For All E32+ except X-3, E65 or X-5

For X-3 and E65 Only

For X-5 Only

Er det den øverste da som passer til E39?

Trenger nye da de jeg har er blitt rustne og stygge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...