Kenneth BMW Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Eneste var litt rått var felgene Ja der er jeg å enig, felgene var fine. Men trur ikke jeg hadde satt en sånn spoiler på en bil i det hele tatt.
NSS Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 spolieren passer ikke engang på en riskoker. Og da er den stygg da
Steffan C Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Hvorfor vil de bruke alt for mange tusen lapper på en slik spoiler?.... Fordi den 318 trenge marktrykk Ha ha, det tror jeg og . Håper sånn vinge blir forbudt snart, og at folk risikerer 21 års fengsel for bruk av de .
Hylland Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Han jobber sikkert som flymekaniker og har alltid med seg en vinge dersom noko skulle skje!
Kevin=) Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 syns den var kul jeg, er jo praktisk da, til å henge klær og slikt til tørk. jeg mener.. kan noen av dere andre skryte av det eller? og antennene, seff han får jo inn alle verdens kanaler på tven sin inne i bilen og har selfølgelig HC, oi unnskyld HD kvalitet.. sa jeg HC uff unnskyld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå