BreitBau Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg er med. Fikk brev i posten i dag. Takk gud for at jeg slipper å parkere utenfor. Kosta på bilen 20000 på en måned nå. Hvem flere er det som har fått brev? Når har dere planer om å komme? Edit: Gjelder seff de som skal stille ut med bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg og kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg kommer hvis jeg får ferdig bilen, venter fortsatt på noen deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Jeg stiller såklart Noen som har peiling på forskjell på pris om man foråndsbestiller (bilettservice) eller om man kjøper når man kommer dit?| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Jeg kommer, sett at jeg får utstillingsplass og at bilen blir ferdi. Den er inne på hellakkering nå, skal montere styling, nye lister i gummi å plast, bygge opp stereon fra grunnen av, heve eksosanlegget en smule, montere lister og lykter og speil og alt annet som skal vere på en bil. Alt dette fra mandag av, da den kommer tilbake fra lakkering. Ja også et par hjullager og noe skrangling forfra som skal fixes. Men jeg kommer, count on it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Lykke til med å få bilen fluefri te rudskogen;) Håper du veit du ikke kan vaske bilen på 6 uker sant? Siden den er nylakka mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 joa derfor jeg har bestillt perfekt vær nedover neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 da bør du ikke kjøre gjennom hallingdal hvertfall, virker som om dette er feriekoloni for alle, til og med mygg, knott, fluer, nattasvermere og sommerfugler. Selv skal jeg ha en fanger ned. Lurte på å pakke den i i plastfolie? Men er vel ikke så enkelt med hele bilen.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Lykke til med å få bilen fluefri te rudskogen;) Håper du veit du ikke kan vaske bilen på 6 uker sant? Siden den er nylakka mener jeg Jeg har da lakket mange biler og ALDRI hverken hørt noe om at jeg ikke kan vaske bilen før etter 6 uker... Selv de som lakker for meg har aldri hørt om noe sånt. Har aldri erfart noen som helst problemer med å vaske bilen selv to dager etter lakking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 skal sjekke med de som lakker for meg. syns det hørtes tvilsomt ut at man må vente med vask i 6 uker.. Har hørt at hvis lakken har tørket skikkelig i lakkboks, så kan man gjerne sende den gjennom autovask på statoil. Uten at det skader mer enn om bilen var lakket for 6mnd siden. Jeg må da få vasket den før utstillingen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 De sier at man skal vente noen dager.. Men ikke 6 uker.. En snau uke tenker jeg.. Er det ingen lakkerere her da? bmwdude eller M3cabriolet? Dere kan litt og dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 En bør vel helst vente noen uker før man begynner å skrubbe på den med børste/svamp da det fort kommer riper på fersk lakk. Det at man skal vente noen uker med å vaske bilen etter lakkering har jeg fått vite av Glasurit(BASF) teknikere fra tyskland og danmark, så det er sikkert en viss sannhet i det. Om man bare spyler av støv med en hageslange etter noen dager, så går sikkert det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Lykke til med å få bilen fluefri te rudskogen;) Håper du veit du ikke kan vaske bilen på 6 uker sant? Siden den er nylakka mener jeg Jeg har da lakket mange biler og ALDRI hverken hørt noe om at jeg ikke kan vaske bilen før etter 6 uker... Selv de som lakker for meg har aldri hørt om noe sånt. Har aldri erfart noen som helst problemer med å vaske bilen selv to dager etter lakking. Det er nå den beskjeden jeg har fått. Når kameraten min fikk den samme beskjeden på stylingcompagniet i sverige skulle lakkere bilen hans for en uke siden er det vel nærliggende å tro det er noe i det? (Dumme svenskene sa faktisk 3 uker og 17 dager.. *ler*) .. Enklere kan det vel ikke svares? ikke vet jeg hva som kan skje, men antar det har med herdinga å gjøre.. Og at hvis ikke lakken har herdet kan det muligens komme oksygen under lakken og da blir det bobler. Fint?.. Nei.. ta sjansen? Nei.. 6 Uker hørtes forferdelig lenge ut ja.. Og hva hvis fluene "borrer"seg inn i lakken og lakken herder med skvisa flue på? Høres ikke fint ut det heller. Uansett.. Verken meg eller han andre karen rekker å vente to uker, om det bare er to uker man må vente. Fangeren min kommer nok te å enten 1. bli vasket, eller 2. bli pakket inn i plast. For å få fjernet fluene må man jo så å si skrape de av eler bruke sterke vaskemidler. DET tror jeg ikke det tåler 3 dager etter lakkering. Jeg er ikke billakkerer sjøl, og tar ikke sjansen på noe annet enn at hva lakkereren min sier ang. hans type lakk er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Kompis av meg fikk beskjed om å vente ei uke med å vaske bilen av billakkeringsverksted.. jeg fikk beskjed om å vente noen 3-4 dager med å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå