Rope Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Merket det på vei til jobben i dag at rattet begynte å reiste som faen, ikke bare litt men vugge skikkelig, mest mellom 40-65kmh. Stakk innom Arne Guldbransen på vei hjem fra jobb, og som alle veit så sier de at man må bytte hele bilen omtrent for å få det bra. 8400kr skulle de ha De nevnte ting som bærekuler og styrestagg, men bære kulene er ikke mere enn 6 måneder gamle og jeg hadde også bilen på service/understellskontroll for 2 måneder siden og de nevnte ingenting (dette var på Alf Lie). Kan det være at jeg har slitte dekk forran som ikke er balansert riktig? Jeg har stramma over alle jul og de sitter som de skal. HJELP meg er dere snille.
kabeldeigen Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Kan være ubalanse i forhjula. sjekk det først...Riktig luftrykk i hjula??? Rister rattet bare når bilen er varm?? Høres litt merkelig det da...
H_c Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 bremseskivene dine er nok skjeive foran, slik at nåpr de blir vbarme og utvider seg tar de borti mremseskoene og lager risting..
NSS Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Stakk innom Arne Guldbransen på vei hjem fra jobb, og som alle veit så sier de at man må bytte hele bilen omtrent for å få det bra. HJELP meg er dere snille. Sorry OT, men hvor ligger Arne Gulbrandsen? Krysset mellom Jens Bjelkes Gate og Sverres Gate? Eller har de flyttet?
Rope Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Skrevet Juli 6, 2006 veit ikke adressen, men det er dyrt der så ingen vits å dra dit. Hmmmmm du sier noe hc. skal få flere til å titte på det før jeg gjør noe, skal også legge om jul og se om det hjelper... I mellomtiden har jeg kjøpt meg en ny bil:) E30 318i 4000spenn
Rope Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Skrevet Juli 11, 2006 HAr funnet ut av feilen, det var den ene bremsen som hang på høyre forjul. Arne guldbransen var jo utrolig koselige å sa at forstillinga måtte byttes når 70% er bytta for et halt år siden og i tilleg skulle de ha 8500kr for det. fi##e!
chrbje76 Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 Ligg unna Gulbrandsen, de er ikke snaue, akkurat som du sier begynner de bare å bytte i en ende, og tar maks pris for alt, de på Skøyen har vært rimelige mot meg på de siste sakene jeg har måtte gjøre, kansje prøve der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå