M3 Yngve Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Setter denne inn for en kompiss. Meget bra bil. Med mye av de "rette" delene.http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =24&tot=24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7911444&sid=5aSUcxp%20Nw771677&pos=24&tot=24 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Det var en kjekk m3! Vet du om innbytte er aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Så ut som en pent eksemplar det der ja. *drømme,drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Det var ikke så gal pris heller faktisk. Hadde jeg hatt penger skulle jeg handlet på flekken. De fleste som tar inn M3 nå kommer IKKE under 160-170 med avgifter,og da er det som regel litt småplukk som må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Fy for en nydelig M3, men du! Hvor er senter koppene til Alpina felgene? Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 Tror ikke han er intr i inn bytte. Da må det være Toyota Hiace/Hilux eller Landcruser. For han skal ha seg arbids bil. Å senter koppene har jeg ikke sett på. Går nok ann å få kjøpt nye. Det er flere som mente at han måtte forlange mer. Men han mener den er vært 150, så da kan mann få et fint eksemplar her. Som Propan sier, til dere som har kr, løp å kjøp. Tror disse fine org E-30 M3 kommer til å stige i pris. Bedere en kr i banken. Å det er det ikke mange biler man kan si det om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 En 86-mod som er ny i Norge med DJ-skilt???? Da har isåfall skiltene blitt meldt stjelt eller tapt en gang. Men denne så igrunn utrolig flott ut. Kan vel ikke være noe stress å bli kvitt, skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg sa jeg trodde det. Men det stemmer at ikke det fantes DJ reg i 86. Så da er det en god importbil. Løp å kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Bilen er registrert våren/sommeren 2000 etter mine beregninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Fy faen for en drømmebil! En gang i livet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 kan bytte den mot en e46 318i 99 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Ny i Norge med DJ skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 "Trodde den var ny i Norge" Lese alt kansje.? Har ikke sett bilen, nå etter han fikk skilt. Å ja jeg vet at ikke 86 mod har DJ om de er nye i Norge. Så denne er import, som så mange andre sånne biler er. Men en fin og bra import bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg