Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Carbon GT Leppe selges FORT! Til bruk under M3 front. Er brukt men er ubetydelig slitt. Ny pris 2400kr, selges halv pris 1200kr!

Bilde_83.jpg

Bilde_87.jpg

:wink:

Skrevet

Begynner å komme seg nå..lar budrunden gå til mandagskveld kl.12...1200kr inkl frakt? postoppkravet kommer på 172kr tror eg.

Skrevet

Bud mottatt Pauls1, dette er den typen som koster 1495kr hos koed.dk, altså den dyreste..hvis du ser på f.eks. styling-tech sin side koster denne 2490kr :wink:

Skrevet
Bud mottatt Pauls1, dette er den typen som koster 1495kr hos koed.dk, altså den dyreste..hvis du ser på f.eks. styling-tech sin side koster denne 2490kr :wink:

hmm.. hvis dette er den som koster 1495,- hos koed, så vil det altså si at den er av glassfiber? har mere trua på plast jeg :P men men..

Skrevet

Har veldig go erfaringer med glassfiber eg, mye bedre enn plast! Men er vel forskjellig kvalitet på dette og..

Skrevet

Legger inn noen nye bilder av leppa..ser på bilde nr. 2 at den har såvidt vært nedpå..men det er svært lite!

P7101099.jpg

P7101101.jpg

P7101102.jpg

Fikk jo et bud på 1200 kr igår, men har ikkje hørt noe mer fra han, så legger ut disse slik at dere andre som har bydd også ser bildet nr 2! Så får vel vente til imorgen å se om han kontakter meg, ellers får høystbydende den da!!

Skrevet

Hoppesann! Der fikk eg kontakt med han og da er leppa hans viss han forsatt vil ha den!

Skrevet

Hmm..ja si det..det husker eg ikkje..tror det bare fulgte med noen skruer som du skrudde opp i fangeren..leppa her er foresten solgt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...