DaggEn Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Trenger desperat selve speilglasset til høyre m3speil på min e36 da det falt av under kjøring Hadde bestilt dette hos koed og skulle få det på mandag men fikk en tlf av daniel at det var 4-6 ukers leveringstid på det. Hadde vært konge om det var noen som hadde et liggende og kunne sende dette ASAP på mandag så jeg får det på onsdag før jeg reiser til Rudskogen. Jeg betaler selvfølgelig for det.. Jeg bor i Bergen så visst det er noen i nærheten som har et så er jo det en stor fordel for meg. HJELP.. Mvh DaggEn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 INGEN?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 bs bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 http://www.bilxtra.no/Documents/Side%203-32.pdf du får kjøpe en slik "nødspeil" enn så lenge, ser helt greit ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå