HellBound Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Hei Måtte bare dele dette med dere, er noen blinklys som HELE tiden dukker opp uansett ka eg bestiller! Har seg sånn at eg har en e36... Alt er ferdig på den, men mangler blinklys forann. Fikk med de blinklysa med FK`s Eagle eyes.. Synst ikke de var noe fine så bestilte noen nye fra GS Bildeler. Men fikk vite de ikke hadde de eg skulle ha på lager, så sa de skulle sende noen som var like. Og ka tror du eg gikk.. jo de samme som eg hadde Tenkte faen og, må finne noen nye... Stakk inn på schmiedmann, og fant meg disse -> Ventet i spenning og tenkte yes, endlig skal eg få bilen på veien igjen.. Pakken kom..og joa, hvilken tror dere eg gikk? jo.. de samme som eg hadde!! Begynte nesten å grine, var lei av å få de blinklysa.. Men skal sende de i retur i dag. Så her hindagen, fant eg de samme blinklysa hos GS bildeler som de hadde på Schmiemann. NÅ kan det ikke gå galt flere ganger, gått snart 1mnd å ventet på riktig blinklys.. Spørte om de kunne sende med posten over natten, for begynte å haste.. må ha den klar før rudskogen! Men ble sendt i vanlig post. Fikk pakken i dag, reiv opp pakken, endlig kunne eg ta på blinklys... MEEEEN neeeeeeei, det var de samme som eg hadde!! aaaah! Sitter her med 4 ubrukte par, men 2 av de går i retur da.. Men uansett, eg er sååå lei nå, spyr av de blinklysa nå.. er det så vansklig å sende riktig? Vet ikke om det er et tegn på at eg MÅ bruke de blinklysa i stede hehe...? Men vil ha riktig nå, bare 1 uke igjen til rudskoegen.. Trodde ikke eg måtte begynne bestille for 2mnd siden for å "prøve" å få riktig.. aaa sier bare eg.. blir en øl eller to i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Litt sånn OT, hvorfor svarer du ikke på mail, PM eller MSN. Den fangern skulle jo vært her for mange uker sida...???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Nesten litt morsomt den blinklyshistoria di! Men føler med deg.. Burde ikke være så vanskelig å få sendt riktig! Du får kose deg med ølen i det minste.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Lite kjekt når sånt skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 hahaha.. lol... Blinklys from hell.. Kjipt er det, men artig var det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Morsom historie Jeg har slike blinklys som du vil ha på bilen min. Bestilte dem fra koed. Og jeg var så heldig at jeg fikk de jeg skulle ha. Er enig i at de nederste ser mye bedre ut en de øverste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå