maartn Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Hva er penest mellom DTM og M3 speil ? Er litt i tvil selv hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg synes M3 speil i bilens farge, altså ikke krom er klart penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 Da kjøpte jeg det, så blir det lakkering snart.. syntes på en måte de DTM speila også er litt fine.. men usikker på hvordan det blir på bilen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg vurderte også de dtm speila til min forrige e36 og var sjeleglad for at jeg ikkje tok de. Naboen fikk seg slike og syns de var helt missformet i forhold til resten av bilen. m3 speilene eller ac-schnitzer speilene er finest. Men det er jo min mening då. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 ok jeg tok hvertfall m3 speila, så er jeg sikker på at det vil se bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå