Kristian Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 da er bilen kommet i hus! kom just hjem fra oslo hvor jeg hentet bilen. det var en 60 mil hærlig tur hjem bilen er en 87 mod. som ble importert til Norge i fjor. nylakkert for 2 år siden, nytt interiør, gule koni, 17" bbs felger og hella de lykter er vel de eneste modifikasjonene som er gjort, ellers er bilen helt original. noen som kan anbefale et veldig bra eksos anlegg til bilen? hele veien. har en mistanke om at det er ganske tett det som står på, får skikkelig katelysator lukt ved bare litt pådrag. skal også bytte chip og kammer. legger ved noen av bildene som forrige eier har tatt, skal legge ut noen av mine egne senere.
Patrick B Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Å syke satan for en pen bil og griselekker farge! Må si at interiøret også var meget pent!
viper Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 herlig bil, så den for salg på finn.no:) *hyperpuls i buksa* gratulerer
BalleKnalle Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Grattis med ny bil Så ut som en stilig farge. Ang eksos så har Ac Schnitzer en hærlig lyd, sjekk www.acschnitzer.no eller ring til www.gsbildeler.no om de kan skaffe.
sammigun Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Kjempeflott farge. Det er ikke Atlantis individual, vel?
Runar-CSi Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Lekker bil!! Den såg meget strøken ut! Har du solgt supraen allerede??
Stian Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Flott bil. Ser at den er modifisert med evo front og.
Kristian Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Skrevet Juli 9, 2006 takk takk. supra`n er ble solgt torsdagen. skal kjøpe leilighet, så greit me litt billigere bil. men e30 m3 har jeg siklet etter i mange år, og er en av de tøffeste bilene jeg vet om men omtrent alle e30 m3`er jeg sett på de siste årene har "raslet" litt i motoren, denne er inget untak, lurer litt på hva spesifikk det er? kommer vel fra register området..? hva må gjøres for å få denne vekk? skulle vel kanskje lagt ut denne på teknisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå