TCCW Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Er bare noe tynt rusta og RUNDT (av alle ting) gods å gripe tak i for å få skrudd ut demperen fra fjærbeinet. Hva pleier folka å gjøre her? Varme opp på utsiden og bruke ei feit tang? Er nesten ikke mer gods igjen (mykt).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e.30.turbo Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 få tak i et nytt fjærbein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 få tak i et nytt fjærbein why? Fjærbeinet er intakt, mens godset rundt demperen er fuckd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Varm opp, masse rustløser, skrustikke og en diger tang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 Fikk den av i dag, ble ca. den løsningen som du beskriver kristov. Brukte meisel og slegge istedenfor Nytt problem : Apex demperne foran er så tynne at de ligger løst i fjærbeinet. Mangler også feste som skal holde demperne nedi fjærbeinet. Mulig at jeg har fått 318i sett? Er demperne større på 318is? Annerledes fjørbein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 alle isbila har 51 mm fjørbein. du har vell fått 45 tipper jeg. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 aha, tror du demperne bak også er forskjellige da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 bak er det likt. kun fjæra som er forskjellig viss du har M- understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 Aha. Takk for svar. Men da må jeg altså bare få riktige demperen med rett diameter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå