javewl Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1065101 Har sett han har solgt m3'er før. Noen som har erfaring med han som selger? Ser bilen har en ok pris, og en nokså lav km stand. Den har 2 delt skinn og 6 gir som jeg er på jakt etter. Det eneste som ikke er bra på denne, er fronten. Kom gjerne med synspunkter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Tja tarjei har de fleste hørt om. Mye forskjellige meninger om han ute å går, mange bra, mange dårlige. Han er jo eier av ss-performance og har bygget en haug av bmw'er. Du kan jo søke litt på forumet også. hjemmeside: http://www.ssperformance.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Vet godt hvem tarjei er og jeg kan vel si at det meste av det han har bygd har vært ganske greit. Men det stemmer det ehrnst sier, mange forskjellige meninger om hans arbeid. Kan jo ikke annet enn si at jeg er litt skeptisk jeg også. Men viss du sjekker bilen grundig før du kjøper den så burde det vel være greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 ok, takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Feit bil da, men har som sagt hørt litt forskjellig om vedkommende, så hadde vært skeptisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Sjekk vognkort om det er registrert som M3. Sjekka motorvognregistret nå, og der står den oppført som 320, så tviler på at den er godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå