Scirre Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Liten sak, men irriterer meg no grådig.. Driver å får godkjent e30'n nå, og har fått tak i papirer på fjøra mine, men det står på tysk. Jeg ringte derfor BT for å høre om de tok i mot selv med tyske papirer. For det første måtte jeg vente 5 minutt før noen tok telefon, så ble jeg satt over til BT-Jessheim og venta et par minutt før noen tok telefon der. Så plukker en kar opp telefon i andre enden og mumler et-eller-annet (tror han nettopp har stått opp, eventuelt fortsatt sov..). Når jeg sa jeg hadde papirer på tysk, så grynta han: "Da får du oversette det selv da.. Tror du virkelig vi gidder å bruke 40 minutter på å oversette det der?" Så jeg tenkte denna kar'n her orker jeg ikke krangle med i dag, og sa hadet.. I retur fikk jeg "auf wiederschen" og rakk ikke svare før han la på!! fikk lyst til å ringe opp igjen men 10 minutt venting og liten odds for å treffe på samme person gjorde at jeg heller brukte 10 minutt på å lage en klage-tråd her Tar snap-drive i oslo seg av å få senkesett skrevet inn i vognkortet? Noen som vet? Er dritt lei BT, de er helt gale her på jessheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 tror tuv papirene på mitt senkesett var tysk,ingen som sa noe om det.betalte 500,- for å få det inn i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 På Jessheim godtar de ikke papirer på tysk, prøv hos en annen trafikkstasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Tar snap-drive i oslo seg av å få senkesett skrevet inn i vognkortet? Noen som vet? Er dritt lei BT, de er helt gale her på jessheim Tror nok det er -bare- biltilsynet som har myndighet til å få slikt inn i vognkortet. Så, tror nok det enkleste er å stikke til et annet BT enn idiotene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 okaj takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 må du godkjenne det da? Jeg fikk INGENTING godkjent når jeg hadde periodisk kjøretøykontroll på lillestrøm for 2 år siden. Jeg hadde for brede dekk! (225), bilen var for lav, jeg måtte betale HK avgift fordi jeg hadde KN filter osv..Tok helt av.. Kjørte så på Autozentrum..Der var alt 100% ok..Jeg hadde papirer på alt, men det ga BT faen i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 må du godkjenne det da? Jeg fikk INGENTING godkjent når jeg hadde periodisk kjøretøykontroll på lillestrøm for 2 år siden. Jeg hadde for brede dekk! (225), bilen var for lav, jeg måtte betale HK avgift fordi jeg hadde KN filter osv..Tok helt av..Kjørte så på Autozentrum..Der var alt 100% ok..Jeg hadde papirer på alt, men det ga BT faen i.. Hahaha HK avgift for K&N Filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 jeg måtte betale HK avgift fordi jeg hadde KN filter ehh.. lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 jeg måtte betale HK avgift fordi jeg hadde KN filter osv..Tok helt av.. Det er det beste jeg har hørt! Skulle vell heller fått igjen penger du da siden KN filter drar bare varmluft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 haha! ja de er litt vrange vil jeg si.. men ser ut til at jeg kommer til å prøve å få det godkjent på lillestrøm istedetfor jessheim.. kanskje de kan tysk der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Hvor mange hester ville dem ha betalt for for at du hadde kn filter da?tror dem sliter litt med å bevise at den blir noe veldig mye sprekere enn hva som bilen orginalt er men..Sånn er det når de er satt til verden for å gjøre livet surt for andre..Ikke rart folk gir faen i å godkjenne bilene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Så lenge du har TUV papirer, så betyr jo det at fjørene er godkjent... da skal det ikke være noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Så lenge du har TUV papirer, så betyr jo det at fjørene er godkjent... da skal det ikke være noe problem! Men her snakker vi BT.De vrangeste folka på jord.Skulle gjerne likt å ha papiret som sier at TÛV overgår BT hver gang.De har egentlig ikke noe de skulle sagt,men de blir så sure når den ikke får bestemme noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Hadde jeg blitt møtt med en slik oppførsel hadde jeg umiddelbart skrevet et leserinnlegg i lokalavisa, evt snakket med noen andre medieinstanser. Jeg er veldig fornøyd med dialogen med det lokale BT. Gikk fra første stund seriøst ut, ble aldri irritert (enda det kan være vanskelig). Ser positivt ut mtp godkjenning av E30 325i nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Har inntrykk av at BT i hele landet er sure vrange personer. Ansetter dem bare sure drittsekker i BT? F.eks - Da jeg tok lappen manglet jeg 100 kroner til å få den kjøpt ut, klokken var da halv 3, og de stengte 3. Jeg fikk fatt i en kompis som kunne komme så raskt som mulig.. Han ble trolig noen minutter over. Så sa jeg til de at det kommer en kar med penger nå vært øyeblikk. Da var klokken altså 3. De begynte å klage å syte "Skal vi sitte igjen her fordi du skal få lappen din? Vi går nå!" osv. Han kom så 3 minutter over og jeg fikk lappen min. Dette var en fredag, så jeg måtte ha ventet til mandagen hvis ikke. FLAKS. - Var der senest i dag, og det var en drøss av folk i kø, og de satt der å lo å hadde private samtaler om hva de skulle etter jobb osv så alle hørte på. ALLE i rommet sukket og hvisket "herregud" til hverandre. Mange ble så provoserte at de satt å dunket i bordet med mobiltelefoner osv. Skjønner ikke at det skal være slik med BT , er et ork å gå inn i det bygget. Sorry litt OT, men måtte få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå