haddis Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Driver å skal bytte hardyskive på bilen. Men har en mutter som jeg absolutt ikke får av Vi var til og med 2 stk i går som prøvde uten at vi lykkes. Trenger noen kjerringråd på hvordan jeg skal få løs denne møkka
Simen Malerbakken Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Skru?? Bruk en forlenger på latmannsarmen å skru den ut. sitter den for hardt så får du skjære den opp da med vinkelsliper, her er det vel gjennomgående og dermed relativt lett å få kappet den av.
haddis Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Hm, jeg brukte en forlenger, men funka fint lite. Er dog litt skeptisk til å begynne å vinkelslipe under bilen
Bmwfanatic Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 eneste som funker her er en latmannsarm, og kraft .. hehe eventuelt hammer/slegge på den igjen.. Løsner ofte ved slag.. Skal du slipe, bare pass på att det ikke er noen lekkasjer.. Ellers er det fint lite å være engstlig over..
Bmw323i Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 hvis du kommer til kan du bruke en mutterknekker. den "trer" du på mutteren, så skrur du inn en kile i mutteren som kløyver den. hvis ikke så kan du vell prøve å varme mutteren opp, så skru fort mens den er varm. varme funker alltid, det spørs bare om du kommer skikkelig til.
compact Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 mitt tips: ikke bli overasket om du sliter den av.
haddis Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Ohhjeees! Fikk den ENDELIG av, mot at jeg studde 3 av mine fingre... Finn bytte handel det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå