MERN Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Er ute etter senkesett til bilen min og lurer på hvor det lønner seg å kjøpe dette. Har ikke for mye penger så er ute etter et billig sett som fortsatt har kvalitet... tenkte å senke e34'n 40-30 eller 40-20. Kunne tenkt meg å kjøpe sett med dempere... Så et sett på Koed som senka 45-35 til 2899,- dkk. Er dette et brukbart sett? Og hvor dyrt vil dette settet bli når det er kommet hjem til meg? Er det noen andre steder det selges billige senkesett?
ChrZZ Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 For å se hvor mye det koster hos koed.dk, så putter du det du skal ha i handlevognen. Frakten blir da regnet ut. Denne TOTALPRISEN som står i handlevognen, putter du da inn i denne kalkulatoren: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/
MERN Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Lønner det seg å ha dempere, eller holder det å kun sette på fjærer? funker det bra med kun fjærer?
Nino Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 altså.. det går jo fint med kun fjærer. men, da er det en viss fare for att demperene dine slites fortere ut. jeg vet ikke helt hva som lønner seg. sikkert noen andre her inne som har noen regnestykker på det.
Stramvaier Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 kjøp deg både dempere og fjærer mern. det er det som lønner seg mest. hvertfall hvis demperene begynner å bli gamle og slitte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå