Gå til innhold

Hjelp! Instrumentpanel skal ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ut instrumentpanelet i e36'n nå.. Men et plastdeksel over rattstammen gjør at jeg ikke får tatt den ut. Jeg har fått av det nederste dekselet, men hvordan får man av det øverste??

Skrevet

Øhm...?

A: ta av hele rattet

B: når du har skrudd ut instrumentpanelet (slik at det er *løst*), så tar du det frem mot rattet, og vrir RATTET og instrumentpanelet (holdt -tett- inntil rattet) mot -høyre-. Da klarer du å lirke ut instrumentpanelet (/huset) på 10 sekunder.

Skrevet

Får prøve b alternativet ditt da.. Men da er det vel akkurat som det går og tror jeg.

Skrevet

Det skal gå med litt lirking, og biiiittebiiittelitt makt. Dvs, det blir ingen skader noe sted. Jeg har gjort dette 2-3 ganger, så skal fungere.

Skrevet

Prøvde nå, men gikk ikke her. Panelet var altfor tykt, så ble til at jeg skrudde av rattet. Ledningene bak er det vanlige kontakter jeg kan dra rett ut eller?

Skrevet

Du må vippe på en "klaff". Den vippes undenfra og opp. Hvis du ikke får det til, så prøv igjen. Skal ikke bruke makt på den egentlig.

Når du først får den av, så vil du erge deg over hvor enkelt det egentlig var ;)

Skrevet

Huffa meg :D Men siden du er her, har du peiling på hvilken av de lyspærene bak som er til innvendig lys, altså det oransje lyset som skal lyse i panelet?

Skrevet

bare se på pæra om tråden er brutt...

Du kan eventuelt bare gjøre som jeg gjorde også.. Bare kjøpe noen ekstra pærer for så å teste deg frem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...