Dirty Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 heij tenkte å hjelpe en venn av meg å selge bmwn sin! siden han har gått over til auda a4 :S 1991 mod sølv/grå gått ca 200000km han klarte å kjøre på en isstapp i vinter, så fangeren er litt knekt ! (org fanger) er svart/grått intreør. er ikke helt sikker lenge siden eg har sett på den er litt rust . men mesteparten er tatt! bilen sviver som bare det men jeg har kibba radiatoren til min bil! så det trenges en ny en! 20 000 kr. vanvittig billig han ga nermere 40 får 3 månedersiden! men bilen må vekk siden han har kjøpt ny! 91623409 bilder kan skaffes vis det er noen som har lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 send bilder og mer info til messias1@gmail.com hva som er gjort med bilen osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 sorry :Bilen er solgt . står i min garasje hehehe. kjøpte den for 5 tusen lalalla god som gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 5 tusen for e36. Det må jeg si var en god pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 ja syns det var riktig så bra fikk med noen saftige felger au! meed gode dekk. og vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg