Mikaelft Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Hei. Mener jeg leste et sted at man såg et rødt punktum etter km. standen om kilometertelleren er blitt tuklet med? Hvilke verksteder i trheim kan sjekke den virkelige km.standen?
Mikaelft Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Var det jeg leste iallefall:) skal se om jeg finner det igjen.
Mikaelft Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 M3Cabriolet skrev dette i en annen tråd: fikk et tips av BMW på hamar, om at man på bmw kan se at det er gjort, rett og slett ved at det dukker opp et punktum etter kmstanden... er en bug som er lagt i elektronikken visstnok... de sa at dette sikkert kan unngåes etterhvert da dataprogrammene som programerer inn ny km stand blir mer og mer avanserte, men igjen så skulle visstnok sånne ting bli lagret flere plassetr i bilen... jeg vet ikke, men det var da det de sa!
TexWiller Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 på E31/32/34/36 kan man ikke finne ut om km er tuklet med. Alle biler som har lysmodul E38/39/46 osv kan dette sjekkes da dette lagres 3 plasser i bilen. men også dette kan manipuleres det tar bare litt lenger tid. med andre ord ingenting er sikkert
Mikaelft Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Skrevet Juli 11, 2006 Hmm, trodde kanskje noe sånt lå lagret inni hjernen
mAZE Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 Hjernen går jo også ann å bytte.. Så dette er heller ikke sikkert.
Mikaelft Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Skrevet Juli 11, 2006 Hm, vil tro de færreste bytter ut denne, er jo mye enklere å la det være. Tror jeg tar med bimmern og sjekker på verksted:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå