oddis Skrevet Juli 13, 2006 Skrevet Juli 13, 2006 Motorromet på bilen til bror din det nederste? Var greit skyv i bilen til Lars så jeg Godt med blårøyk på Våler i mai. TK som tar seg av justering og bremsing?
simen e30 Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Skrevet Juli 13, 2006 stemmer det, er motorromet til lars nederst ja.. tk som justerer ja men vet ikke helt hvor mye hester det blir for benken går bare til 350 hk..
oddis Skrevet Juli 13, 2006 Skrevet Juli 13, 2006 Fungerer MegaSquirt sprutet bra? Vurderer et slikt sprut sterkt, tenkte å ta meg en prat med Tore ang det.. Haltech e6x/k er også aktuelt. Har du noen bilder av grenrøret der man kan se hele konstruksjonen? Hva blir kompresjonsforholdet? Mvh Noen bilder av E30'n på GB Våler;
simen e30 Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Skrevet Juli 14, 2006 bra bilder da:) ja virker som den fungerer veldig bra:) du skal se effekt kurva til lars. den er rå!!! hmmm tror egentlig du kan prate med jan ivar ang spruten. han har nok mer greie på det. tore er mere weber man han:) hehe
simen e30 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 hoff:( stått stille en stund med byggingen nå.. men nå er alle delene i garagen:) får bære lager i morgen tidlig:) da er det bare å kaste seg på hehe.. håper å få den ferdig til søndagens mjostreff.. (kjøre fra litt opel) hehe kommer snart noen flere bilder oxo....
simen e30 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 http://i101.photobucket.com/albums/m79/s-i-m-e-n/100_1450.jpg[/img ferdig montert:) sette den i imorgen:)
336mik Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Er ihvertfall stor nok turbo du har simen.Når får du koblet sprut og mappet den da?
simen e30 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 kommmer flere bilder i morgen når motoren sitter i:)
simen e30 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Skrevet August 8, 2006 jaja stor turbo er kult:) så fort jeg får sluppet den nedi.. skal gjøre det i morgen:) kanskje få starta den på fredag??
Jørgen Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Du har da hele natta på deg til å smelle i motoren Simen, sove kan du gjøre når du blir gammel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå