johjoa Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg slenger ut noen bilder til Kristoffer Eldholm, ikke helt sikker på hvem han er på forumet, men han har spurt om jeg orka å legg ut bildene av hans pene E36. han får gi et pip hvis han vil. Bilen er en 1993, 320i Coupe gått 193 000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Meget pen og clean E36 dette, men skulle hatt chrom nyrer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Sorte nyrer penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Syns han skulle hatt en annen front... Den lippa eg ikke noe pen. Ellers ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 denne holdt jeg på å kjøpe av han som hadde den før men han skulle ha drøyt mye for den synes jeg.. pen bil.. vet han som hadde den før passet godt på den hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Så jo meget pen ut denne Eneste jeg savnet var M front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 ryddig bil dette... sorte nyrer.... vel vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Pent! Jeg er av de som i 99% av tilfellene synes shaddowline/svart er penere og råere enn chrome. Denne faller inn under de 99%'e. Vekk med bakrutesenker og andre felger - da hadde den vært så og si perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Veldig pen E36, men jeg tror chrome nyrer hadde blitt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpia Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 svarte nyrer er penest =) men den fronten din er ikke fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 svarte nyrer er penest =) men den fronten din er ikke fin!! Også populært kalt en -> original <- front? (med leppe somsådan helst nederst). Altså, har man ikke råd, eller syntes det ser greit ut med slik (noe JEG gjør), til å kjøpe seg en m-techfront, så er jo dette et greit alternativ til å ha en plain standard front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 fin bil, men jeg tror den hadde blitt enda bedre med ny front, m-tech front hadde gjort seg og nye felger, da hadde det blitt bra.. Men for all del, fin bil nå også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 97mod krom nyrer! Ellers helt grei e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå