Gå til innhold

Sotet bakrute. ABS lyset lyser. Sammenheng?


Gene
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier. Jeg leverte inn bilen til soting av de 5 bakerste rutene på min e36 coupe og fikk den igjen idag. Så da at lyset for Abs'en lyste. Kan dette ha noen sammenheng? Tenker på om det ligger noen sensorer i nærheten av vinduet som kansje er blitt tuklet med?? Ikkje vet eg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet med min e36 så kansje det kan være noe der.

Hvorfor skulle en ABS føler sitte ved vinduet?! Nei dette er tilfeldig!

Han tenkte sikkert på at når man tar ut vinduet så kobler man ifra en del kontakter og om de kan ha kommet borti en av disse. Går jo et ledningsnett fra front til bak via sidestøtten på baksetene og de sidestøttene må jo ut for at du skal få ut ruten.. Men jeg kan dessverre ikkje svare deg på om det ligger noen kontakter som kan være komt borti. Tror hele ledningsnettet går i et rør rett forbi.. Lykke til hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet med min e36 så kansje det kan være noe der.
Hvorfor skulle en ABS føler sitte ved vinduet?! Nei dette er tilfeldig!

Han tenkte sikkert på at når man tar ut vinduet så kobler man ifra en del kontakter og om de kan ha kommet borti en av disse. Går jo et ledningsnett fra front til bak via sidestøtten på baksetene og de sidestøttene må jo ut for at du skal få ut ruten.. Men jeg kan dessverre ikkje svare deg på om det ligger noen kontakter som kan være komt borti. Tror hele ledningsnettet går i et rør rett forbi.. Lykke til hvertfall.

Ahh da skjønner jeg. Nei du må nok bare måle deg fram. Elektronikk feil er vell det som er vanskeligst å svare på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...