Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en komplett 324td 87 mod som jeg skal selge i deler.. bilen her hel og pen, men motoren er defekt. (hull i kjølekappe)

Det er sorte skinnseter foran og bak i den.. Vippeseter foran for bruk i 2dørs bil...

Ring på mob: 417 61 673 eller send mail om du er intressert i deler... :)

Legger ut noen bilder :)

Bilen sett bakfra

DSC00212.jpg

Panser E30

DSC00196.jpg

Mellomaksel og midtpotte E30 324TD

DSC00202.jpg

Downpipe E30 324TD SOLGT FOR KR700,-

DSC00200.jpg

Motor 324TD

DSC00198.jpg

Skrevet

Hor mye av eksosanlegget er helt/tett?? Mitt har ett hull i hver potte osv osv. Bilder av skinninteriøet er interessant. Har ett fra før av, men kjekt med to.. Hvor mye for hele bilen og, siden eg først er i gang..

Svar meg gjerne her, eller på tlf/sms: 909 93 957 på kveld/helg eller 932 50 819 i arbeidstid.

Skrevet

Eksosanlegget er helt. Bortsett fra at det mangler bakre potte...

Skal se om jeg får tid til å legge ut bilder av setene idag...

For bilen ja.. hmm.. Du bor vel sikkert laaangt unna meg. Bor litt sør for bodø jeg nemlig. Bilen er ikke kjørbar, da mye er demontert og motor ikke går

Skrevet

Litt OT men... :

Til dere som har 324TD (xnett og BMW324TDa).. Hvordan går egentlig denne bilen? Hvem andre e30modeller kan denne sammenlignes med? Tenkte mest på "ytelse" og slikt..

Skrevet

I toppform så gruser den i hvertfall en 320i...

Går relativt godt trass i at det er bare 116hk. Er godt fornøyd med susen i min i hvertfall.

Skrevet
Litt OT men... :

Til dere som har 324TD (xnett og BMW324TDa).. Hvordan går egentlig denne bilen? Hvem andre e30modeller kan denne sammenlignes med? Tenkte mest på "ytelse" og slikt..

Fikk 190på den flere ganger.. Syns den gikk bra jeg. Dro nå sykt godt på lave turtall. Relativt kjpp vil jeg si. Vet ikke hva jeg kan sammenligne med av bmw. men går like bra som opel senator 2,5i iallfall

Skrevet
har du veiva?

Den har jeg.. står i motor enda.. Tenkte å starte ny budrunde på den.. Skal vi si vi starter på 1000,-

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...