325iturbo Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Vell igår fikk vi intercoolern på plass:) Var liksom på mm at den passa:P Manifoild blir vell ferdig idag, downpipe og trykkrør også. Tiden vil vise hva man får tid til:P Men en ting jeg lurer på er om det er best å fjerne tomgangsregulatoren? Lite filter på veivhusventilasjonen? Og ser at rørene til bremseforsterkeren får vakum(?) fra belgen? Noen som kan gi meg tips her? Om jeg skal ta bort belgen og bruke bare trykkrør og silikonrør med slangeklemme? bilde:
propan Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Tomgangen kommer litt ann på sprut og hvor mye trykk det er beregnet. Lettere å bygge om tomgangs kontrollen til 320i/323i jetronic uten kaldstart,altså bare tomgangs kontrollen på andre siden av innsuget mot eksosen. Sett trykk rør rett på spjellt så ant du ikke skal ha regulatoren der. Bremse servoen får vakum fra innsuget når du slipper gassen uansett.
stian329 Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Den innsugsbelgen revner for et godt ord, og da får du ikke mer enn 2-3psi trykk. Hvilket trykk den revner på vet jeg ikke, men den er ubrukelig i turbosammenheng.
325iturbo Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Skrevet Juli 12, 2006 Oki, takker, bruker orginal hjerne, med TurboChip fra Trimchip.com, dom stiller ned tenning.. Tror bare jeg lar tomgangsregulatoren bli dr, setter filter på ventilhus ventilasjons slangen, riktig? blinde den som er på innsuget?
opusx Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 du bør jo ha en tank for å samle opp oljedampen da.. ellers vil du fort ha ett filter som er tykt innsmurt med olje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå