maurtin Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 hei! Har en BMW 318i 92', m40motor... Motoren min tikker så vannvittig, høres ut som en slåmaskin/traktor elns. Uansett, har kjørt motorrens uten positivt resultat så tenkte på å skifte kamakselen og i tillegg bytte de hydrauliske ventilløfterene? er litt n00b akkuratt der så har et par spm: 1. Hva må jeg kjøpe? pris? (link?) 2. Er det en vanskelig jobb? 3. Hva koster det på verksted? 4. andre ting å huske på/kjekt å vite? takk for alle svar
TexWiller Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 1: kamaksel/8 hydr løftere/toppdekselpakning/øvre registerdekselpakninger 3 stk. tlf 51633322 for pris 2:Nei men det kommer an på dine mekanikerkunskaper 3:ca 2000,- inkl mva hos oss 4: legg alt i rekkefølge når du demonterer slik at du kan motere det motsatt
Dirty Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 kamaksling fra bmw kostet 5 tusen ca ( gs-bilder også ) får med alt av som trengs . veldig lett å montere . bare få hjelp med å stille inn registeret ! eller tar du hele toppen!
maurtin Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Skrevet Juli 12, 2006 takk for svar, fikk vite det jeg trengte
ehrnst Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 kamaksling fra bmw kostet 5 tusen ca ( gs-bilder også ) får med alt av som trengs . veldig lett å montere . bare få hjelp med å stille inn registeret ! eller tar du hele toppen! Du klarer vel å dreie motoren om du kan bytte kamen?
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 kamaksling fra bmw kostet 5 tusen ca ( gs-bilder også ) får med alt av som trengs . veldig lett å montere . bare få hjelp med å stille inn registeret ! eller tar du hele toppen! Lettere å stille registeret enn å skifte kammen Sjekk i Haynes eller på autodata hvordan det skal være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå