Dirty Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Ja som tipic sier trenger en org front til mitt opppussiings prosjekt! helt sølv , kan finne navn på fargen senere i kveld! da jeg skal hjem! men noen som har? er vel mange som har ligende etter bytte til styling etc=
Dirty Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Skrevet Juli 12, 2006 farge er det på den? og hva vil skadd si? trenger et bilde
Christopher Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 knukket på midten men ser det ikke fra avstand lett å fikse. Også er det en skade på siden tidligere eier vært borti noe men forsvinner med lakkering. Den er montreal blue
Dirty Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Skrevet Juli 12, 2006 ok . men orker ikke til å mekke på den. skal bare slege den på å selge bilen!
Christopher Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 det kan du jo. Har den på min bil nå å ser pent ut. Men du vil ha en i din farge? Selger billig
Christopher Skrevet Juli 12, 2006 Skrevet Juli 12, 2006 Slengte ut noen random bilder som jeg kunne i skallen... et som ikke passer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå