melmac Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Beklagar å ta opp dette i ein ny tråd, men finn ikkje gamle trådar ang. E46 sedan og pre-facelift LED-lykter. Synest at det ser litt rart ut med facelift-baklykter på bilar som har pre-facelift front, og vurderer etter masse leiting å kjøpe desse (link): http://www.amazon.com/gp/product/B000F6RPUW/ref=nosim/103-7237504-0515855?redirect=true&n=15684181 Dei skal ha e-merking og "will fit your E46 perfectly" i følge leverandøren. Dei leverer i US spec. og Euro spec. Men så er det det opplegget med LCM'en då, som den blir kalla (Light Control Module), evt. CheckControl. Har nokon gode/dårlege erfaringar med å plugge i LED-baklykter? Er det vanleg å få feillampe slik at ein må innom ei BMW-sjappe å få nullstilt? Kan det skje endå verre ting? Er det dyrt? Det er sikkert best å kjøpe originale kvite lykter, men synest sjølv at desse ser finare ut utan at det er harry (eller?)... Hjelp meg gjerne på rett spor viss vurderingsevna mi er skada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Jeg er 100% sikker på at de lyktene det er bilde av på den siden ikke er sedan, men derimot coupe-lykter. Det finnes en sedan-versjon av denne lykta også, men den har en litt annerledes og mindre symetrisk layout på led-pærene. Den mangler også en LED-pære i den øverste raden av dioder på blinklys-delen. Denne LED-pæra er byttet ut med en skrue som brukes til å feste lykta til bilen. Litt jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melmac Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Jau, du har rett - det er nok coupe-lykter på biletet som dei har lagt ut, og det er heilt sikkert fordi dei andre ikkje ser like bra ut.. Takk for tipset! Då blir det nok ordinære lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 har akkurat fått meg led lykter på min coupe, når jeg bestilte fra koed så fikk jeg feil lykter altså sedan. hadde de liggende her et par uker og de så egentlig veldig bra ut syns jeg. Så de riktignok ikke med lys i men så veldig bra ut altså. Anbefaler led på det sterkeste, syns det blei dritkult på min i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melmac Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Såg ikkje innlegget ditt om dei som var til salgs før det var for seint den gongen, dessverre.. Dei ser fine ut dei, men har funne ut at det helst må bli pre-facelift typen.. Så slepp eg å bytte lyktene som heng på bagasjeromsluka også... Hmm... er ikkje heilt sikker - jaja, får sjå - må bestille snart no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå