xnett Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Hører så mye snakk om ppf her inne.. men har enda ikke sett en link dit.. en adresse.. har di ingen hjemmeside?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 http://www.pure-pf.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Til xnett; Ble litt nysgjerrig her; - Hva er egentlig "www.fettnerd.org"? - mer enn et litt kult ord? Forbinder ordet med kanskje litt tykkfalne menn med sære interresser... Er det en interresse-organisasjon for sådanne eller hva er det for noe? Sjekkeside? :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 he he.. neida det er bare et community.. slik som dagbladets blink.. Grunnen til at jeg reklamerer for denne sia er det at det er en kompis av meg som har laga den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Kult navn iallefall "Fettnerd".. He-he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 he he joda blitt et stort og bra community også nesten 40.000 brukere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Åja! Høres kanskje litt "ulært" ut nå, men hva er community i den verden der da? Er det en slags chatte-side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 ja på en måte kan du si.. du oppretter en profil med bilde å den info du måtte ønske.. legge ut bilder og slikt.. og så kan du snike rundt på profilene til folk å se hva di har... skrive i gjestebøker å slikt.. bare å regge deg det www.fettnerd.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Sklei helt av topic denne Ny tittel burde vært : Fettnerd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 ikke så nøye.. fikk svar på det jeg ville jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå