Steffan C Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Kom over denne på finn. Men er det en M5? Ikke i følge Statens Vegvesen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Det er aalt for mange av dem som er ombygde, og da enda ett fåtall av dem igjen som er godkjente.. Og i følge sidene til Mekonomen, så er dette en 518. Og den er også tilsalgs her i Sandefjord. Tror aldri jeg har sett denne bilen her. Men men. Nummeret var registrert på en i Skien. Men sikkert en fin bil, men jeg ville aldri gitt så mye for en som var ombygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 hmmm Noe som ikke stemte der ja 518 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Kan jo være godkjent for det? Underteksten i vognkortet kommer vel ikke opp på denne periodisk-siden?? "Correct me, if i'm wrong" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Denne er visst en -92 mod 520i som er begjært avregistrert 24.06.06 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 useriøst at man ikke skriver det i annonsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Kan jo være godkjent for det? Underteksten i vognkortet kommer vel ikke opp på denne periodisk-siden?? "Correct me, if i'm wrong" Mye mulig det, det har ikke jeg noe greie på. Men bør nevnes i annonse at det ikke er orginal M bil mener nå jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Helt enig der! Det er vesentlig informasjon som er særedels viktig og vite. Så å ikke skrive det er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 hva folk skriver i en anonse er vel opp til hver enkelt, men seff, kunne jo skrevet mer utfyllendes en det, men du ser jo at dette ikke er en original en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Kan jo være godkjent for det? Underteksten i vognkortet kommer vel ikke opp på denne periodisk-siden?? "Correct me, if i'm wrong" Mye mulig det, det har ikke jeg noe greie på. Men bør nevnes i annonse at det ikke er orginal M bil mener nå jeg . Det er jeg 100% enig i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Vær obs på bruktbilkjøp for tiden.. er faen meg så mye drit ute å går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Kan jo være godkjent for det? Underteksten i vognkortet kommer vel ikke opp på denne periodisk-siden?? "Correct me, if i'm wrong" Mye mulig det, det har ikke jeg noe greie på. Men bør nevnes i annonse at det ikke er orginal M bil mener nå jeg . Det er jeg 100% enig i... Er også enig. Men man ser det jo på både pris og bildene at det ikke er en original M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Er også enig. Men man ser det jo på både pris og bildene at det ikke er en original M5. Var pris og at sedanen ikke har M5 bakfanger at jeg beg. å lure. Når det gjelder den M5 Touringen jeg posta her, så skulle vel den hatt face lift fronten hvis det hadde vært en -94 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Folk prøver seg vet dere.. Det er jo en "M5", og om ingen spør om den er ombygd, hvorfor nevne det liksom? Det er dårlig, og det burde nevnes i annonsen at bilen er ombygd til M5, men det er sikkert vanskeligere å selge da.. Uansett, uærlige annonser, og burde styres unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Det er uansett jævlig kjipt å møte opp for å se på en bil og du da finner ut 20 mil senere at bilen ikke er original ///M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå